YouTube zvaigzne Stass Davidovs (“This is Хорошо”) uzstāsies vienīgajā Baltijā ietekmēšanas mārketinga konferencē Click&Connect
Stass Davidovs ir viena no populārākajām slavenībām YouTube krievvalodīgajā auditorijā, kura humora raidījumu This is Хорошо skatās gandrīz septiņi miljoni cilvēku, un vēl daži miljoni seko paša Stasa gaitām. This is Хорошо ir arī viens no vecākajiem YouTube kanāliem.
„Kad 2010. gadā sākām veidot YouTube raidījumu, nevienam no mums nebija ne jausmas, kā viss izvērtīsies. Var teikt, ka bijām pirmatklājēji. Mēs ar komandu ļoti priecājāmies par pirmo miljonu skatījumu, un neparasta bija sajūta, kad mani sāka atpazīt sabiedriskajā transportā,” atminas Stass.
Desmit gadu laikā Stass kopā ar Machine Gun Media komandu guvis neticamus panākumus – viņu veidotais šovs pārraidīts vairākos televīzijas kanālos un saņēmis Runeta prēmijas par ieguldījumu krievu tīmeklī; viņu kanāls iekļuvis pasaules humora šovu topa pieciniekā, savukārt raidījumi ne vienreiz vien kļuvuši par skatītākajiem visā YouTube. Tomēr viņi neapstājas pie sasniegtā.
„Fakts, ka esam spējuši tik ilgi saglabāt augstus reitingus ir fenomens, jo YouTube vidē raksturīgi strauji kāpumi un tikpat ātri popularitātes kritumi. Parādoties arvien jauniem kanāliem, konkurence palielinās ik dienas. Turklāt daudzos YouTube projektos tiek ieguldīts daudz naudas un auditorijas piesaistīšanai tiek algoti popularitāti jau ieguvuši vadītāji. Tie ir rūpīgi veidoti biznesa projekti ar savu stratēģiju un investoriem. Tikmēr mums nākas strādāt bez atelpas un nepārtraukti sekot tendencēm. Viena no tām - YouTube video arvien vairāk tiek skatīti no mobilajām ierīcēm,” atklāj Stass.
This is Хорошо komandas darba rezultāts ir ne tikai popularitāte un miljoniem skatījumu, bet arī vērtīgi sadarbības līgumi ar tādiem zīmoliem kā Coca Cola, Procter&Gamble, un citiem. Maksa par vienu pozicionēšanas reizi kanālā sasniedz aptuveni 4000 eiro; ilgtermiņa sadarbības gadījumā vienošanās par cenām notiek individuāli.
„Mēs nesadarbojamies ar alkohola industriju, bukmeikeru kantoriem un nepazīstamiem zīmoliem. Rūpīgi atlasām partnerus un netaupām pūles, lai reklamētais produkts mūsu saturā tiktu integrēts vislabākajā veidā,” norāda Stass.
YouTube zvaigzne prasmīgi monetizē arī pats savu popularitāti: viņam ir personīgi YouTube kanāli, profili sociālajos tīklos Instagram, Twitter un Facebook ar vairāk nekā diviem miljoniem sekotāju, kā arī savs t-kreklu veikals. Pašlaik top arī kāds pūļa finansējuma projekts.
Konferencē Click&Connect Stass atklās aktuālākās vlogošanas tendences, pastāstīs, kā uzņēmējiem gūt lielāko atdevi no YouTube kanālu sniegtajām iespējām un kādi sadarbības modeļi iespējami ar viņu pašu un This is Хорошo.