ASV ražotājs JELD-WEN ievieš Swedoor kā galveno durvju zīmolu Latvijā
Ar mērķi uzlabot atpazīstamību klientu un sadarbības partneru vidū, vienlaikus stiprinot savas pozīcijas durvju nozarē, starptautiskais uzņēmums JELD-WEN paziņojis par plāniem padarīt vieglāku zīmola uztveri, maksimāli virzot vienu durvju zīmolu visā Ziemeļeiropas reģionā. Tas ietvers līdzšinējā zīmola izmaiņas gan Somijā, gan arī Baltijas valstīs un tostarp Latvijā.
TĀ PATI AUGSTĀ LĪMEŅA KVALITĀTE – JAUNS ZĪMOLA NOSAUKUMS
Pasaules vadošais durvju ražotājs JELD-WEN, kura galvenā mītne atrodas Šarlotē, Ziemeļkarolīnā, ASV (Charlotte, North Carolina USA), ir bijis pārstāvēts Baltijas valstīs un Somijā jau vairākus gadus, piedāvājot iekšdurvis un ārdurvis ar zīmolu JELD-WEN Door Solutions. Sākot ar 2021. gada 1. aprīli, zīmola JELD-WEN Door Solutions vietā tirgū tiks pieteikts jauns zīmols Swedoor.
“Ar šīm izmaiņām mums būs viens spēcīgs zīmols gan Somijā un Baltijas valstīs, gan visā Ziemeļeiropā. Tas ir viss, ko mainīsim. Augstās kvalitātes durvju sortiments paliks nemainīgs, kā arī galvenais uzņēmums, kas to pārstāv, paliks tas pats,” skaidro Kaimur Kivi, JELD-WEN Latvija SIA tirdzniecības uzņēmuma vadītājs.
PRIEKŠĀ IR SVARĪGS UZDEVUMS
Swedoor ir vadošais durvju zīmols Skandināvijas valstīs, kura izcelsme un vērtības sakņojas Ziemeļvalstu reģionā. Swedoor piedāvā plaša sortimenta augstas kvalitātes iekšdurvis un ārdurvis, kas tiek ražotas no ilgtspējīgas koksnes.
“Mums ir svarīgs uzdevums radīt cilvēkiem izpratni par to, cik svarīgas ir durvis, veidojot savu māju dizainu un gādājot par iekštelpu klimata kvalitāti. Ieviešot mūsu spēcīgo Ziemeļvalstu durvju zīmolu Somijas un Baltijas valstu tirgos, vēlamies stiprināt durvju pozīciju patērētāju uztverē – vēlamies, lai durvis būtu tikpat svarīgs elements mājvietas iekārtošanā kā virtuve vai grīda,” stāsta Tenna Knak, JELD-WEN Europe mārketinga direktore.
Kaimur Kivi piebilst: “Somijā un Baltijas valstīs cilvēki vēl tik ļoti neapzinās, cik dažādas ir durvju sniegtās priekšrocības. Mēs nereti izvēlamies vienkāršāko risinājumu, neņemot vērā visus iespējamos variantus, ko durvis piedāvā dizaina, krāsu un pievienotās vērtības ziņā, kā piemēram, skaņas izolācijā, uguns izturībā, ilgtspējībā utt.”
Saistībā ar zīmola maiņu no šī gada 1. aprīļa JELD-WEN jau tagad cieši sadarbojas ar saviem klientiem Somijā un Baltijas valstīs, lai sagatavotos visiem sadarbības aspektiem, ko skars šīs izmaiņas. Bez tam šajos tirgos jau drīzumā tiks veikta arī plaša mārketinga akcija, piesakot jauno zīmolu.