Jaunjelgavas novada Sunākstē pasta pakalpojumus pielāgo reālajam pieprasījumam

  • Jaunjelgavas novada Sunākstē pasta pakalpojumus pielāgo reālajam pieprasījumam

Опубликовано: 15:26 13.02.2019 Добавить cобытия
Zemā pasta pakalpojumu pieprasījuma dēļ Jaunjelgavas novada Sunākstes pagastā no 2019.gada 27.februāra tiek mainīts Sunākstes pasta nodaļas darbības modelis un darbalaiks, pielāgojot to iedzīvotāju reālajām vajadzībām. Turpmāk Sunākstē visi pasta pakalpojumi katru darbdienu no plkst.11 līdz 12 tiks nodrošināti līdzšinējā pasta nodaļas atrašanās vietā Saulstaros vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā. 

Ņemot vērā niecīgo pasta pakalpojumu pieprasījumu Sunākstes pasta nodaļā, kas veido tikai astoņus pasta sūtījumus vidēji dienā, radot Latvijas Pastam ikgadējos zaudējumus gandrīz 4000 eiro apmērā, tiek mainīts pasta nodaļas darbības modelis un darbalaiks, bet iedzīvotājiem arī turpmāk būs ērti pieejami visi nepieciešamie pasta pakalpojumi. 

Tāpat kā līdz šim, Sunākstes pasta pakalpojumu sniegšanas vietā iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pasta pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde mazumtirdzniecībā. 

Jebkuram reģionu iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas PNS kontā u.c. 

Ar pastnieka starpniecību Sunākstes iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo pakalpojumu iespējams pieteikt, zvanot pa tālruni 27892759, 67008001 vai 27008001. Pārējos pastnieka pakalpojumus savā dzīvesvietā Sunākstes iedzīvotāji var pieteikt, zvanot pa tālruni 23281619. 

Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu Sunākstes pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, iepriekš zvanot pa tālruni 651 29326 vai 27891942 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. Savukārt, apmeklējot Seces pasta nodaļu Aptiekas telpās, sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama katru darbdienu no plkst. 8.30 līdz 13.00 un sestdienās no plkst. 9.00 līdz 13.00 

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastamkatra novada teritoriālajā vienībā ir vismaz viena pasta pakalpojumu sniegšanas vieta. 

Sunākstes iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām pēc 2019.gada 27.februāra tiek informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītēs. 

Par VAS Latvijas Pasts 

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotasstarpniecību.
Dizains un Druka Iepazieties.lv Tipografijas.lv Fotostudijas.lv Webseo.lv