28. februārī Rīgā notiks konference par ietekmes mārketingu Click&Connect, kā arī pirmais šāda veida kontaktu gadatirgus. Tajā piedalīsies ietekmīgas Latvijas zvaigznes un blogeri: mūziķi Markus Riva, Aminata un Alekss Silvērs, modes blogeres Alina Keller un Agnija Grigule, modeļi, fitnesa treneri – Latvijas skaistākais pāris – Gints un Juta Valdmaņi, blogere un fotogrāfe Anna Turanova, televīzijas raidījumu vadītāja Anna Rozīte, populāru portālu un žurnālu redaktori Jevgēnija Šafreneka (brunch.lv), Inna Avina (Ļubļu), Almaza Pirha (3ade.lv) un daudzas citas slavenības. Uz pasākumu organizatori ielūdz visus, kas vēlas uzzināt, kā, izmantojot sabiedrībā pazīstamu cilvēku vairāku tūkstošu lielo auditoriju, var virzīt savu biznesu.
Reklāmas pasaulē ir notikusi pamatīga revolūcija. Cilvēki pērk nevis televīzijas kanālos un žurnālos reklamēto, bet gan to, ko savos sociālajos tīklos iesaka viedokļa līderi. Sociālo tīklu lietotāji atzīst, ka vairāk nekā 60 procentos gadījumu viņi kaut ko iegādājušies tieši pateicoties kāda blogera vai slavenības ieteikumam, un šī tendence ir aktuāla visā pasaulē. Piemēram, YouTube slavenības PewDiePie un Zoella, iesakot preces un pakalpojumus savai auditorijai, pērn nopelnījuši 10 miljonus eiro katrs.
Vietējās slavenības pirmo reizi Latvijā atklās, kā bizness var iegūt piekļuvi viņu uzticamajai auditorijai, lai izmantotu ietekmes mārketinga – pašlaik efektīvākā zīmolu virzīšanas veida - iespējas. Tāpat taps zināms, kādi ir viņu darba apstākļi, pēc kādiem principiem viņi izvēlas sev interesējošos sadarbības modeļus un kādi ir rezultāti.
Konference notiks jaunajā pieczvaigžnu viesnīcā Pullman Riga Old Town. Konferences laikā pirmo reizi Latvijā norisināsies šāda veida kontaktu gadatirgus, kur uzņēmējiem būs iespēja iepazīties ar slavenībām, pastāstīt par saviem zīmoliem un tur pat vienoties par sadarbību.
Pasākuma programma: www.alc.lv/workshop