Līdz gada beigām Rīgā plānots atvērt trīs jaunus KFC restorānus
Aizvadītā gada laikā, kopš iepirkšanās un izklaides centrā Akropole durvis vēra pirmais jaunā koncepta KFC restorāns, franšīzes īpašnieku, “Apollo Group”, vadībā uzņēmums ir piedzīvojis stabilu izaugsmi, turpinot stiprināt savas pozīcijas Latvijas tirgū. Tādējādi jau tuvāko mēnešu laikā Rīgā plānots atvērt trīs jaunus KFC ķēdes restorānus, kas atradīsies populāros iepirkšanās un izklaides galamērķos un piedāvās augstākā līmeņa klientu servisa pieredzi un kvalitāti atbilstoši zīmola globālajiem standartiem. Šobrīd uzņēmums aktīvi meklē jaunus darbiniekus, kuri pēc profesionālu apmācību iziešanas jau drīzumā aizpildīs kādu no daudzajām darba vietām.
Pirmais no jaunajiem KFC restorāniem tiks atklāts jau septembra sākumā t/c Domina, un drīz pēc tam, septembra vidū, sekos t/p Alfa restorāna atklāšana, nodrošinot, ka arī tie iedzīvotāji, kas ikdienā uzturas ārpus galvaspilsētas centra, var ērti nokļūt uz kādu no KFC lokācijām. Abi jaunie restorāni tiks ieturēti vienotā zīmola stilistikā ar modernu un gaišu interjeru un atvērtā tipa virtuvi, kas iemieso KFC raksturīgās klasiska amerikāņu dainera vērtības. Tāpat klientiem būs pieejamas arī digitālās ēdienkartes un pašapkalpošanās kases, kas maltīšu baudīšanu padarīs sevišķi ērtu un mūsdienīgu. Papildus KFC slavenajiem vistu spārniņiem, stilbiņiem un filejām restorānu ēdienkartē būs pieejami arī dažādi citi plaši iecienīti ēdieni, sākot no uzkodām, burgeriem, tortiljām un sviestmaizēm līdz desertiem un dzērieniem, kas pagatavoti pēc tradicionālajām KFC receptēm, izmantojot rūpīgi izvēlētas sastāvdaļas un ievērojot augstākās kvalitātes standartus.
Bez abiem jaunajiem KFC restorāniem t/c Domina un t/p Alfa oktobrī tiks atklāts arī jauns restorāns pašā Rīgas centrā, nupat kā pēc rekonstrukcijas atvērtajā t/c Origo, kur turpmāk mājvietu radīs Latvijā pirmais KFC restorāns, kas līdz šim atradās Vecrīgā, Audēju ielā 14. Būtiski, ka visos KFC restorānos Latvijā un Baltijā šobrīd tiek ievēroti īpaši Covid-19 piesardzības pasākumi, lai rūpētos par darbinieku un apmeklētāju drošību un spētu nodrošināt augstākos higiēnas standartus, bezkontakta pasūtījuma pieteikšanas un saņemšanas procesu, kā arī divu metru distances ievērošanu. Īpašu uzmanību plānots veltīt arī jauno un esošo darbinieku apmācībām ārzemēs pie nozares vadošajiem profesionāļiem, un jau līdz šī gada nogalei paredzēts izveidot apmācību centru arī uz vietas Latvijā, kur klientu apkalpošanas standartus apgūs kā viesmīļi un maiņu vecākie, tā arī restorānu menedžeri un to asistenti, kuri šobrīd Baltijas tirgū veido jau 170 cilvēku komandu.
“Redzot, ka KFC piedāvājums Latvijā kļūst aizvien pieprasītāks, esam patiesi priecīgi šogad atklāt ne tikai vienu, bet gan veselus trīs jaunus un modernus zīmols restorānus, kas veidoti un aprīkoti tā, lai pilnībā attaisnotu mūsu vietējo klientu vēlmes. Esam gatavi strādāt vēl aktīvāk, nodrošinot mūsdienīgus risinājumus un augstākās kvalitātes standartus papildu gardajām KFC maltītēm. Ticam, ka arī jaunie restorāni kļūs par iecienītiem Rīgas iedzīvotāju un viesu apmeklējuma galamērķiem. Turklāt jāpiebilst, ka visi Latvijā atvērtie KFC restorāni ir daļa no uzņēmuma tālākās attīstības stratēģijas Baltijā, kas paredz ķēdes paplašināšanu līdz 20 jauniem restorāniem jau tuvāko trīs gadu laikā,” komentē KFC valdes loceklis Mauri Dorbeks.