Rīgā notiks vienīgā ietekmes mārketinga konference Baltijā ar vadošo Latvijas blogeru piedalīšanos
5. jūnijā Rīgā notiks starptautiska ietekmes mārketinga un e-komercijas konference Click&Connect. Konferencē piedalīsies vadošie Latvijas blogeri un Latvijas labākie interneta mārketinga speciālisti.
Click&Connect palīdz uzzināt vairāk par ietekmes mārketingu no tiem, kas to veido – no “influenseriem”, “ietekmes aģentiem” jeb domu līderiem. Konferencē piedalīsies cilvēki, kuriem pieder desmiti un simti tūkstoši sekotāji dažādos sociālajos tīklos Latvijā un pasaulē. Tie ir: aktrise Vita Baļčunaite, pasākumu vadītāja Jeļena Tonova, uzņēmējs Vlads Korjagins, populārāko portālu un žurnālu autori Jevģēnija Šafranek (brunch.lv), Inna Avina (“Ļubļu!”), Almaza Pirha (3ade.lv), vadošā Latvijas modes blogere Līga Zemture, fitnesa entuziaste un blogere Kristīna Grante, viena no populārākajām “vlogerēm” un Insta-blogerēm Evelīna Parkere, uzņēmējs, fotogrāfs un ceļotājs Roberts Sils, šovmens un Dinamo Rīga tehniskais direktors Armands Simsons, žurnāliste Jeļena Vjušina, vlogere Paula Birzniece.
Konferences vadošā tēma – kā vietējais bizness var izmantot domu līderus preču un pakalpojumu virzīšanai. Konference notiks pieczvaigžņu viesnīcā Pullman Hotel Riga Old Town. Būtībā 92% pircēji uzticās citu cilvēku rekomendācijām, pat ja nepazīst viņus personīgi, savukārt reklāmai uzticās tikai 5%! Tāpēc “jūtuberos” un “instagrameros” mūsdienās iegulda miljonus eiro, vidēji bizness nopelna 7 euro par katru ieguldīto 1 euro. Konference Click&Connect kļuva par labāko iepazīšanās un sadarbības uzsākšanas vietu biznesiem un influenceriem Baltijā.
“Latvijā domu līderu izmantošana virzīšanai un pārdošanas palielināšanai tikai sākas. Biznesiem rodas daudz jautājumu, uz kuriem tiks atbildēts konferences laikā. Es stāstīšu, kā pareizi izmantot ietekmes mārketingu, dalīšos ar Latvijas zīmolu veiksmes stāstiem, kā arī neveiksmēm, ko piedzīvoja mani klienti”, - saka konferences lektore, marketoloģe Alīna Lisina.
Click&Connect 2018 programma iekļauj sevī arī labāko no tiešsaistes mārketinga un praktiskos digitālās virzīšanas padomus:
- Kā ietekmēt pirkumu no biznesa psiholoģijas viedokļa?
- Kā e-pasta izsūtīšanās izmantot domu līderu veidoto kontentu?
- Kā ar domu līderu palīdzību piesaistīt miljonu investīcijas?
- Kā ar partnermārketinga palīdzību ļaut citiem veiksmīgi pārdot jūsu preces vai pakalpojumus?
- Kā paaugstināt Google AdWords reklāmas efektivitāti?
Konferences runātāji ir spilgti digitālā mārketinga profesionāļi: Alīna Lisina, biznesa koučs, kopiraitere, mārketinga aģentūras DreamCafe.lv dibinātāja, starptautiskā tūrisma projekta www.TripTemptation.com veidotāja; Dmitrijs Krasnovskis, interneta mārketologs ar veiksmīgu pieredzi starptautiskajos tirgos, aģentūras Advanced Learning & Communications dibinātājs; Jānis Rozenblats, vadošās Latvijas e-pasta izsūtīšanas platformas Mailigen dibinātājs un izpilddirektors; Antons Sapriko, veiksmīgā Latvijas IT startapa Scandiweb vadītājs; Kristiāns Patmalnieks, digitālā mārketinga speciālists aģentūrā Infinitum8; Jakovs Udodovs, starptautiskas interneta aģentūras Global Internet Marketing vadītājs.
Pilnu konferences programmu iespējams aplūkot šeit: http://www.clickconnect.lv/
Informāciju sagatavoja aģentūra “Advanced Learning & Communications”, www.alc.lv